شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01ZM
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر قصد خرید شارژر فندکی شیائومی CZCDQ01ZM را دارید، پیشنهاد میکنم قبل از خرید ابتدا این راهنما را مطالعه کنید و سپس متناسب با نیاز و بودجه خود برای خرید این شارژر فندکی اقدام نمایید. با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و شیائومی شاپ همراه باشید و مطمئن باشید از خواندن این مطلب پشیمون نمی شوید.

شیائومی شاپ:

زمانی که مدت طولانی در ماشین سپری می کنید و یا در سفر هستید، لازم است از مسیریابی و یا دیگر نرم افزارهای موبایل استفاده کنید که شارژ زیادی از گوشی مصرف می شود. در چنین مواقعی نیاز به شارژر فندکی ماشین احساس می شود.

شارژر فندکی شیائومی با دو پورت USB امکان شارژ همزمان دو دیواس را برای شما فراهم می کند.

امکان شارژ سریع این گجت در حالت استفاده از یک پورت میزان ۵V / 2.4A را و در صورت استفاده همزمان از دو خروجی در مجموع ۵V / 3.6A را پشتبیانی می کند.

این شارژر هوشمند با توجه به دیوایس در حال شارژ خروجی مناسب را تنظیم می کند تا به باتری دیوایس آسیبی وارد نشود. شارژر فندکی شیائومی با انواع گوشی و تبلت سازگار بوده و همچنین برخی از دوربین های دیجیتال و حتی مک بوک های دارای پورت USB Type-C را نیز می تواند شارژ کند.

بدنه تمام فلزی شارژر زیبا و بادوام بوده، و در برابر سرما و گرما مقاوم است. رنگ نقره ای آن به هر ماشینی زیبایی می بخشد. ورودی ۱۲V / ۲۴V شارژر با اکثر ماشینهای موجود در بازار سازگار است.

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت شارژ انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

از آنجا که شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01ZM دارای دو پورت USB است، شما می توانید با استفاده از کابل های متفاوت از آن برای شارژ گوشی های مختلف بهره ببرید. به عنوان مثال این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون و دیگر محصولات اپل کاربرد دارد. علاوه بر گوشی، شما می توانید از شارژر فندکی Xiaomi CZCDQ01ZM برای شارژ تبلت، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کرد.

  • خوش ساخت و با دوام!

بدنه شارژر فندکی شیائومی مدل Xiaomi CZCDQ01ZM دارای روکشی از جنس آلومینیوم می باشد که باعث مقاومت بالای آن در برابر صدمات احتمالی مانند ضربه، رها شدن از دست و برخورد با زمین، فشار و خراشیدگی شده است. بنابراین می توانید بر روی استفاده طولانی مدت از این شارژر فندکی سریع حساب ویژه ای باز کنید!

از لحاظ ظاهری نیز شارژر فندکی ماشین فست شارژ شیائومی CZCDQ01ZM در وضعیت مطلوبی قرار دارد. دور تا دور بدنه این شارژر فندکی از لامپ LED به صورت حلقه ای استفاده شده است. این لامپ LED در هنگام قرار گرفتن شارژر در درگاه فندک خودرو روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق درون آن آگاه می کند. این نوع طراحی هم باعث زیباتر شدن فضای داخلی خودرو می شود و هم در شب به شما در استفاده راحت تر از شارژر فندکی کمک زیادی می کند.

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01ZM استفاده کرده اند به همین منظور می توانید با مراجعه به سایت شیائومی شاپ از دیدگاه کاربران این سایت بهره مند شوید و یا تجربیات خود را در این باره با ما باه اشتراک بگذاریید.





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی